26 Temmuz 2012 Perşembe

Unity3D'den Canlı Eğitim


Unity3D Online Training



Herkese merhaba

Unity3D online eğitimlere başladı.İlki dün sabah 12'de gerçekleşti.Unuttuğum için katılamadım.

Anlatım ingilizce olsa da katılmak isteyenler olacaktır diye tahmin ediyorum.Eğitimler Adobe Connect aracılığıyla canlı olarak yapılıyor.

Tüm eğitimler 3 saat sürecek.Türkiye saatine göre eğitim  sitede yazılandan 3 saat sonradır.Eğitimden 1 saat önce adobe eğitim sınıfına girebilirsiniz.

Katılmak için unity.com'a üye olduktan sonra aşağıdaki sayfada eğitimin yanındaki register'e tıklayın.E-mailinize katılmak için gerekli olan şifre gelecek.
Unity3D Online Training 




Katılım için acele etmelisiniz.İkincisi şimdiden dolmuş.Sayfada yazdığına göre boş yer açılabilirmiş.Bol şans.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder